Regulamin
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej: Regulaminem) określa zasady dokonywania zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.wodkawesele.com.pl (zwanego dalej: Sklepem internetowym), który prowadzony jest przez Artura Grabiec prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Grupa Grabiec Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmku (32-660) przy Alei Parkowej 14, NIP: 5492457310, REGON: 385107113
- Każdy Użytkownik korzystający ze Sklepu internetowego zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu. Każdy Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego musi zapoznać się i zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu i Załączników do niego.
- W Regulaminie poniższe pojęcia oznaczają:
-
Sprzedawca – Artur Grabiec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Grupa Grabiec Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmku (32-660) przy Alei Parkowej 14, NIP: 5492457310, REGON: 385107113;
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym. Może ona kupować w sklepie internetowym wyłącznie po zarejestrowaniu się w nim;
-
Sklep internetowy – platforma internetowa, zlokalizowana pod adresem www.wodkawesele.com.pl, umożliwiająca świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz Klientów;
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki;
-
Towar – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego;
-
Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta konta, dokonana za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu;
-
Konto – indywidualny panel administracyjny użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym, oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży,
-
Punkt sprzedaży – położony w Chełmku (32-660) przy Al. Parkowej 15, miejsce zawierania i realizowania umów sprzedaży zawieranych na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 795 034 090.
-
-
Sprzedawca oświadcza, że posiada zezwolenie na detaliczną sprzedać produktów alkoholowych. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż hurtową dla klientów indywidualnych. W związku z powyższym, Towary sprzedawane są wyłącznie w celu ich spożycia poza miejscem ich sprzedaży. Zakazany jest zakup Towaru w celu ich dalszej odsprzedaży.
§2
Warunki i zasady korzystania ze Sklepu internetowego
-
Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów z wykorzystaniem Sklepu internetowego będącego systemem teleinformatycznym w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., zapewniającym przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne. Usługi świadczone z wykorzystaniem Sklepu internetowego obejmują:
-
rejestrację i utworzenie Konta;
-
korzystanie z Konta, po uprzedniej rejestracji w Sklepie internetowym i utworzeniu Konta;
-
przeglądanie zawartości Sklepu internetowego, w szczególności przeglądanie asortymentu Towarów i zapoznawanie się z ich opisem. Usługa ta jest dostępna dla każdego Klienta dopiero po dokonaniu rejestracji i utworzeniu Konta.
-
-
Usługi, o których mowa w ust. 1 powyżej, świadczone są bezpłatnie.
-
Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędny jest komputer lub urządzenie przenośne z przeglądarką internetową w wersji aktualnej na dzień korzystania lub wersji bezpośrednio ją poprzedzającej oraz aktywne połączenie z siecią Internet.
-
Do złożenia Zamówienie niezbędne jest posiadanie przez Klienta adresu e-mail oraz aktywnego numeru telefonu.
-
Zamówienia można składać wyłącznie po zalogowaniu się do Konta.
-
Rejestracja polega na:
-
wypełnieniu formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie Sklepu internetowego,
-
akceptacji postanowień Regulaminu i złożeniu oświadczenia, że Klient ma ukończone 18 lat,
-
Klient podczas rejestracji ma możliwość wyrażenia dodatkowych fakultatywnych zgód na przetwarzanie jego danych osobowych, m.in. w celach marketingu Towarów lub usług oferowanych przez Sprzedającego.
-
-
Oświadczenia w zakresie pkt. b) - c) składane są poprzez zaznaczenie pola znajdującego się obok treści właściwego oświadczenia w trakcie procesu rejestracji.
-
W trakcie rejestracji Klient zobowiązany jest podać następujące informacje:
-
imię i nazwisko,
-
adres poczty elektronicznej (stanowiący Login),
-
hasło, które będzie wykorzystywał do logowania się do Konta w Sklepie internetowym.
-
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy przyznania wybranego przez Klienta Loginu, jeśli został on wcześniej przypisany innemu Klientowi.
-
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma, na podany przez siebie w toku rejestracji adres e-mail, wiadomość zawierającą potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem aktywacyjnym, którego użycie jest wymagane do zakończenia procesu rejestracji.
-
Po zarejestrowaniu Konta Klient może uzupełnić dane potrzebne do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży, co umożliwi późniejsze składanie Zamówień bez konieczności ich każdorazowego podawania. Klient ma możliwość modyfikacji takich danych w każdej chwili, po zalogowaniu się do Konta.Sprzedający zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta:
-
które nie zostało aktywowane zgodnie z ust. 13 w ciągu 1 miesiąca od daty rejestracji,
-
do którego Klient nie zalogował się przez okres dłuższy niż 24 miesiące od daty rejestracji.
-
-
Użytkownik ma obowiązek korzystać ze Sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem i zobowiązany jest powstrzymywać się od jakichkolwiek działań, które mogłyby powodować zakłócenie prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego. Zabronione jest:
-
dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści naruszających przepisy obowiązującego prawa, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje;
-
podejmowanie działań mających na celu wpływanie w sposób niedozwolony środkami technicznymi na funkcjonowanie lub system bezpieczeństwa Sklepu internetowego;
-
podejmowanie działań naruszających prawa Sprzedawcy lub podmiotów trzecich, w szczególności Klientów,
-
korzystanie ze Sklepu internetowego i jego funkcjonalności w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
-
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo zablokowania Konta Klienta, który korzysta ze Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem oraz postanowieniami Regulaminu.
-
Klient jest zobowiązany do zachowania Loginu i hasła do Konta w poufności i nieudostępniania go osobom trzecim, z wyjątkiem osób przez niego upoważnionych, dokonujących w imieniu Klienta czynności związanych z korzystaniem z Konta, w tym składania Zamówienia.
-
Sprzedawca prowadzi Konto dla Klienta przez czas nieokreślony, z zastrzeżeniem postanowień ust. 15 powyżej.
-
Klient w każdym czasie może zrezygnować z Konta. W tym celu klient powinien usunąć Konto korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu do Konta. Usunięcie Konta nie wpływa na zawarte przez Klienta przed dniem złożenia oświadczenia w przedmiocie usunięcia Konta Umowy sprzedaży ani prawo odstąpienia od nich.
-
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym lub niezgodnym z postanowieniami Regulaminu korzystaniem przez Klienta ze Sklepu internetowego.
-
Sprzedający zapewnia dostęp do Sklepu internetowego każdego dnia przez całą dobę, z zastrzeżeniem prawa do ograniczenia dostępu do niego w celu usunięcia awarii bądź poprawy jego funkcjonalności.
§3
Przedmiot sprzedaży
-
Przedmiotem sprzedaży są Towary, będące napojami alkoholowymi, zaprezentowane na stronach Sklepu internetowego, według na bieżąco aktualizowanej oferty Towarów dostępnej tylko i wyłącznie dla Klientów po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się w Sklepie internetowym.
-
Wszystkie Towary w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Sprzedający oświadcza, że Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego pochodzą z legalnego źródła, posiadają wymagane znaki akcyzowe oraz oznaczenia producenta.
§4
Zawarcie umowy sprzedaży
-
Miejscem zawierania i realizacji umów jest Punkt sprzedaży położony w Chełmku (32-660) Al. Parkowa 14.
-
Klient może w ramach Sklepu internetowego składać Zamówienia na dostępne w ofercie Sprzedawcy Towary każdego dnia przez całą dobę, z zastrzeżeniem rozdz. II pkt. 22 Regulaminu oraz zakazów lub ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa.
-
Zamówienia mogą składać wyłącznie Klienci, którzy zarejestrowali się w Sklepie internetowym i posiadają aktywne Konto.
-
W celu złożenia Zamówienia należy:
-
wybrać Towar i jego ilość, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,
-
po skompletowaniu zamówienia, kliknąć przycisk „Zamawiam” w celu przejścia do formularza zamówienia,
-
podać dane do rachunku/faktury, jeśli są inne niż dane podane wcześniej oraz zaznaczyć, czy Sprzedawca ma wystawić fakturę,
-
podać dane odbiorcy zamówienia, jeżeli dane te różnią się od danych Klienta, można także, choć nie jest to obowiązkowe podać numer telefonu do kontaktu,
-
wybrać sposób odbioru Towaru. W przypadku odbioru osobistego w Punkcie sprzedaży, kliknąć przycisk „Zamów i odbierz”. W przypadku zlecenia dostawy pod wskazany adres, kliknąć przycisk „Zlecam dostawę”,
-
w razie zlecenia dostawy wybrać sposób dostawy,
-
wybrać sposób płatności,
-
potwierdzić zamówienie - wybrany Towar, sposób odbioru Towaru, sposób płatności, poprzez kliknięcie w przycisk „Zamawiam i płacę”,
-
opłacić zamówienie, z wyjątkiem Zamówienia z opcją odbioru osobistego w Punkcie sprzedaży i płatnością przy odbiorze.
-
-
W przypadku Zamówienia z dostawą doliczane są koszty dostawy Towaru obowiązujące zgodnie z wybranymi przez Klienta dostępnych opcji.
-
Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza przyjęcie oferty Sprzedawcy zawarcia umowy sprzedaży danego Towaru zamieszczonej w Sklepie internetowym, zgodnie z informacjami dostępnymi w Sklepie internetowym.
-
Prawidłowe złożenie Zamówienia zostanie niezwłocznie potwierdzone stosowną informacją przesłaną Klientowi na podany przez niego adres e-mail wskazany w jego Koncie. Potwierdzenie otrzymania zamówienia oznacza zawarcie umowy Klienta ze Sprzedawcą.
-
Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Klient bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór zakupionego Towaru przez osobę pełnoletnią.
-
Odbiór Towarów następuje wyłącznie w Punkcie sprzedaży w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00. Odbiór Towarów nie może być realizowany w dni ustawowo wolne od pracy.
-
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikacji wieku osoby odbierającej Towar. Jeśli okaże się, że osoba ta ma mniej niż 18 lat i żadna inna pełnoletnia osoba nie może odebrać Towaru, Sprzedawca odmawia wydania tego Towaru. W każdym przypadku Sprzedawca odmawia wydania Towaru osobie nietrzeźwej.
§5
Płatność
-
Ceny wszystkich Towarów znajdujące się w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują dodatkowo płatnej usługi dostawy.
-
Klient ma możliwość wyboru następujących sposobów płatności:
-
On-line - za pomocą następujących kart debetowych/kredytowych wydanych przez banki w Polsce: Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro. Jeśli karta zostanie odrzucona Klient powinien skontaktować się z jej wystawcą w celu sprawdzenia czy karta posiada funkcjonalność płacenia w trybie on-line;
-
Płatność w Punkcie sprzedaży – gotówką lub za pomocą następujących kart debetowych/kredytowych: Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro.
-
§6
Dostawa
-
Sprzedawca wydaje Towar wyłącznie w Punkcie sprzedaży. Klient może zlecić dodatkową usługę dostawy Towaru pod wskazany przez Klienta adres. W przypadku wybrania przez Klienta opcji dostawy Towaru, Klient oświadcza, że upoważnia kuriera do odbioru Towaru w Punkcie sprzedaży w jego imieniu.
-
Dostawy są realizowane tylko w dni robocze.
-
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dokonać realizacji Zamówienia w wyznaczonym terminie. W przypadku braku możliwości terminowej realizacji Zamówienia, Sprzedawca podejmie wszelkie kroki, by jak najszybciej skontaktować się z Klientem przy użyciu numeru telefonu podanego przez Klienta.
-
Sprzedawca dostarcza Zamówienie wraz z potwierdzeniem Zamówienia, paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, wzorem odstąpienia od umowy sprzedaży oraz wyciągiem z niniejszego Regulaminu.
-
Istnieje możliwość odbioru zamówionego Towaru osobiście w Punkcie sprzedaży Do odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie sprzedaży wymagane jest podanie przez Klienta numeru zamówienia, imienia i nazwiska Klienta oraz posiadanie karty płatniczej lub przy płatności on-line ważnego dokumentu tożsamości Klienta ze zdjęciem. Odbioru osobistego może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
§7
Prawo konsumenta do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
-
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Klient będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru, z wyłączeniem upoważnionego kuriera, a jeśli zamówienie było realizowane w częściach, to od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej części zamówienia lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta, z wyłączeniem kuriera, weszła w posiadanie ostatniej części zamówienia.Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów:
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
- dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych;
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) na adres: Grupa Grabiec Sp. z o.o., Aleja Parkowa 14, 32-660 Chełmek, mail: grupagrabiec@icloud.com
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się na stronie internetowej www.wodkawesele.com.pl jednak nie jest to obowiązkowe.
- Jeżeli Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w sposób określony powyżej w ust. 3 i 4, to Sprzedawca prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, powinien odesłać lub przekazać Towar na adres Sprzedawcy: Grupa Grabiec Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmku (32-660) przy Alei Parkowej 14, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu14 dni.
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta. Jeżeli ze względu na charakter Towaru (np. waga, gabaryty) nie jest możliwe jego odesłanie w zwykły sposób pocztą, Sprzedający odbierze Towar od Klienta. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 500.00 PLN [proszę wpisać kwotę].
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Jeśli Klient zakupił produkt główny w zestawie z innym produktem, to zawiera umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Sprzedawca nie przewiduje w takiej sytuacji, możliwości częściowego utrzymania umowy, jeśli Klient wykona prawo odstąpienia co do części tej umowy. Klient może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest zestaw produktów, jedynie w całości. Dotyczy to np. produktów dołączonych do głównego produktu w promocyjnej cenie.
- Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem, czyli jeżeli Klient zawarł umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
§8
Reklamacja
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Towaru bez wad. Klient ma możliwość sprawdzenia Towaru przy odbiorze.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru wobec Klienta na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową, Klient powinien odesłać lub przekazać Towar Sprzedawcy na adres: Grupa Grabiec Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmku (32-660) przy Alei Parkowej 14 wraz z dowodem zakupu, opisem niezgodności i żądaniem Klienta.
- Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego znajdującego się pod adresem www.wodkawesele.com.pl, ale nie jest on obowiązkowy.
- Jeżeli Klient na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Sprzedawca uznał to żądanie za uzasadnione.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu Towaru wraz z opisem niezgodności. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie, emailem lub telefonicznie.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona w przypadku Klientów nie będących konsumentami, czyli Klientami, którzy zawierają umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
- W razie sporu ze Sprzedawcą lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Dostęp do pozasądowych procedur rozwiązywania sporów zapewniają np. stałe polubowne sądy konsumenckie działające w strukturach Inspekcji Handlowej. Zamawiający może również zwrócić się o pomoc prawną do Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumenta, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz innych organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie, na zasadach obowiązujących w tych organizacjach.
- Zamawiający będący konsumentem ma dodatkową możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w formie złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§9
Ochrona Danych Osobowych
- Zasady przetwarzania danych osobowych zostały określone w dokumencie „Polityka Prywatności” stanowiącym integralną część Regulaminu.
- Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia umowy i realizacji umowy.
§10
Postanowienia końcowe
- Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Sprzedawca nie pobiera od Klienta kaucji ani nie wymaga od Klienta udzielenia innych gwarancji finansowych.
- Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, czyli:
- Spowodowane działaniem siły wyższej,
- Zmiany przepisów obowiązującego prawa lub wydania przez odpowiednie organy władzy państwowej orzeczeń, zarządzeń lub decyzji powodujących konieczność zmiany postanowień Regulaminu,
- Z innych przyczyn uzasadnionych zmianami organizacyjnymi u Sprzedawcy, względami ekonomicznymi, koniecznością wyeliminowania działań niezgodnych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub niniejszym Regulaminem.
- Sprzedawca będzie informował Klientów o każdorazowej zmianie w zakresie postanowień Regulaminu nie później niż na 14 dni przed wejściem w życie takiej zmiany, poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji na głównej stronie www.wodkawesele.com.pl oraz za pomocą wiadomości e-mail przesłanej zarejestrowanym Klientom. W przypadku, gdy Klient nie zaakceptuje wprowadzanych przez Sprzedającego zmian w Regulaminie może zrezygnować odpowiednio z Konta w Sklepie internetowym przesyłając Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta lub usuwając swoje Konto w sposób opisany w Rozdz. II pkt 20. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów, którzy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wprowadzeniu zmian w Regulaminie nie zażądali usunięcia Konta, lub którzy w terminie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wprowadzeniu zmian w Regulaminie nie usunęli swojego Konta.
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Formularz odstąpienia od umowy.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Grupa Grabiec Sp. z o.o., Aleja Parkowa 14, 32-660 Chełmek grupagrabiec@icloud.com
Ja/My(*) …………………………. ………………………………………………….. niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)…………………………………………………………………………..
Data zawarcia odbioru(*) ………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ……………………………………………………………...
Adres konsumenta(-ów) ………………………………………………………………………...
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
…………………………………………………………………
Data …………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić.